Job 7 van 36


Report this listing

Solliciteren



Office assistant | Luchthaven Zaventem | NL + FR + ENG


Functie

Wij zoeken een Office Assistant om te werken op Brussels airport in het kantoor van een sociaal secretariaat en externe dienst voor preventie en bescherming.
  • onthaal en registratie van luchthavenpersoneel, piloten, stewards/stewardessen,...voor het inplannen van medische onderzoeken
  • planningen opmaken
  • telefonische oproepen behandelen
  • klantenbeheer
  • andere administratieve ondersteunende taken

Jouw profiel

  • Je komt in contact met een internationaal publiek dus een goede kennis NL, FR en ENG is vereist
  • Je hebt reeds een aantal jaar ervaring in een administratieve job
  • Je bent klantvriendelijk
  • Je bent bereid om op allerlei vlakken te ondersteunen en dus flexibel qua takenpakket
  • Kopieerwerk verrichten
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies

Aanbod

Je werkt van 8u30 tot 16u.
Dit is een tijdelijke functie tot eind augustus. Zo snel mogelijk te starten!

Heb je nog vragen? Contacteer ons op 02 254 85 10 of vilvoorde.131@adecco.be

Solliciteren

131 VILVOORDE
+32 (0)2 254 85 10

Solliciteren